Passer au contenu

😎 Pagine di culore carine

Art Kawaii

U termine kawaii hè statu adupratu solu per discrive a cutenessità di un criaturu o di un animale, cose chì sò cunsiderate "autenticamente kawaii". Ma, oghje ghjornu, l'usu s'hè allargatu à ogni tipu di cose. U fenomenu di u kawaii hè statu introduttu per a prima volta durante l'anni 1960 cù l'apparizione di ghjoculi in forma d'animali imbottiti.

Grazie à e so caratteristiche dolci, è varii temi, i disegni kawaii sò perfetti per dipinge cù i vostri figlioli perchè attiranu l'attenzione di i zitelli in modu sorprendente.

Pudete truvà ritratti di cibu, animali, principesse, persunagi di filmi, ecc. 

I disegni Kawaii ponu esse dipinti in i culori chì vulete, voi è i vostri figlioli pudete sparte un mumentu particulare ogni ghjornu cù u quale migliorerete a vostra relazione cun elli.

Libru di colorazione

Sceglite u disegnu chì vi piace u più induve dice sceglite pagina. Pudete ancu culurallu facilmente cù u seccu di vernice o a spazzola magica, perfetta per i zitelli più chjuchi. Avete ancu l'opzione di una spazzola simplice per quelli chì volenu toccà tutti i dettagli.

Images da colorà, scaricà o stampà

Ghjochi in ligna di rigalu

Novi disegni di a settimana:

Importanza di a pittura è di u disegnu per u sviluppu intellettuale è emotivu di i zitelli.

I zitelli sò in costante cambiamentu emotivu è fisicu, dunque hè impurtante di presentalli cù strumenti chì stimulanu u so sviluppu in una manera pratica.

Un strumentu assai impurtante hè a colorazione, quandu i zitelli facenu sta attività stimulanu e stesse zone cerebrali chì sò responsabili di u sviluppu è di a comprensione di u mondu chì li circonda. hè dinò un'attività cù a quale i genitori ponu interagisce cù i so figlioli in un ambiente induve i zitelli ùn sentenu alcuna pressione suciale.

en English
X